HVV

TRACK und der hvv:
bessere Kundenzentrierung durch nachhaltige Zusammenarbeit

Als Leadagentur e-CRM hilft TRACK dem hvv seit Herbst 2019, von seinen derzeitigen und zukünftigen Abonnent:innen positiv wahrgenommen zu werden.

Das Hauptziel unseres integrierten Teams aus Berater:innen, Kreativen, Techies und Strateg:innen besteht darin, die Kommunikationseffizienz durch optimale Individualisierung zu steigern und die Kundenbindung zu intensivieren.

Unsere kreativen und relevanten Print-Impulsen sowie mehrstufige E-Mail-Kampagnen zahlen auf die Wahrnehmung des hvv als innovativen Mobilitätsanbieters ein. Dabei wurden wir durch die Pandemie-Situation besonders gefordert.

Due to the enforced development of digital functionality and customer access, the number of e-mail campaigns has continued to gain pace. We design, develop and implement a wide variety of newsletters that are accessible to all, easy to understand and designed with attention-grabbing animations. And our developers have achieved high open and click rates and maximum awareness with their state-of-the-art, mobile-first approach.

In addition to our CRM activities, we now also design 360°/multichannel campaigns for the hvv. These have considerably boosted the hvv‘s visibility in paid and owned media channels as well as in print and digital media throughout the greater Hamburg region.

hvv – season ticket and app campaigns

Previous Post
BMW MOTORRAD
Next Post
Miles & More

Related posts